Kategorije

  • Kategorije
  • Bambus
  • Ženske
  • Hlačke
  • Tangice
  • Majice
  • Nedrčki
  • Spalni program
  • Body
  • Moški
  • Otroci
  • Bambus deklice
  • Bambus dečki
  • Baletni kostumi
  • Modno perilo
  • Tangice
  • Hlačke
  • Majice
  • Nedrčki
  • Body
  • Korzet
  • Spalni program
  • Pas za nogavice
  • Cristiano Ronaldo
  • Moški
  • Dečki
  • Deklice
  • Perilo za močnejše
  • Ortopedsko perilo
  • Nosečniško perilo
  • Kopalke
  • Enodelne kopalke
  • Dvodelne kopalke
  • Moške kopalke
  • Otroške kopalke
  • Dodatki kopalkam

Splošni pogoji

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA 


Splošni pogoji spletne trgovine LINNE so sestavljeni v skladu z veljavno zakonodajo (Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakon o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1)).

S spletno trgovino LINNE  upravlja LINNE, Brinjevec Nataša s.p., Cesta Borisa Kidriča 4A, 1410 Zagorje, matična številka: 5321993000, davčna številka: SI45052956 (v nadaljevanju »Trgovina« ali »LINNE« ali »Ponudnik«), ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Kupec je lahko fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke posredovane ob registraciji in oddaji naročila. Fizična oseba je izključno tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.

Kupec lahko kadarkoli v času pogodbenega odnosa zahteva predložitev splošnih pogojev poslovanja na papirju. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na sedežu podjetja LINNE.

Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete pogoje poslovanja spletne trgovine. Z uporabo spletne trgovine LINNE potrdite svoje strinjanje z navedenimi pogoji, o čemer je uporabnik ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate Spletne trgovine LINNE. Trgovec si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletnem mestu kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila), zato vam priporočamo, da si redno ogledujete splošne pogoje poslovanja.


Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovilo naslednje informacije:

1. podatke o podjetju LINNE (ime in sedež podjetja, matična številka),

2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,

4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),

6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,

7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,

8. časovno veljavnost ponudbe,

9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),

10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.


Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba spletne trgovine LINNE ažurira in spreminja pogosto in hitro.


Postopek nakupa - naročilo

Uporabnik zbere artikle, ki si jih želi in jih doda v košarico s klikom na gumb. Ko uporabnik zaključi z izbiranjem artiklov, potrdi izbor s klikom na gumb »Na blagajno«. Spletna trgovina prejme naročilo samo v primeru, da kupec izpolni vse zahtevane podatke in v zadnjem koraku odda oziroma potrdi naročilo s klikom na gumb »Oddaj naročilo«. 

Kupec ima v spletni trgovini do oddaje naročila vedno možnost podatke o statusu in vsebini naročila spremeniti tako, da se vrne korak nazaj ter naročilo popravi.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Družba LINNE naročilo pregleda, preveri dobavljivost oz. zalogo naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Družba LINNE lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Prek elektronske pošte ali telefonske številke družba LINNE kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Družba LINNE naročene artikle pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem.


Preklic naročila s strani uporabnika ali trgovine 

Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku dveh ur po oddaji naročila in sicer po elektronski pošti na  naslov: info@linneperilo.si 

V elektronskem sporočilu obvezno navedite naslednje podatke:

- V naslovu sporočila: Preklic naročila 

- V vsebini sporočila: Številka naročila, ime in naslov kupca

Naročilo lahko prekliče oziroma zavrne tudi spletna trgovina, če ugotovi, da ga pod navedenimi Pogoji poslovanja ne more izvesti. 

Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino LINNE in kupcem je v spletni trgovini LINNE sklenjena, ko spletna trgovina po elektronski pošti potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za LINNE kot za kupca. Po tem nobena od pogodbenih strank naročila ne more več preklicati ali spreminjati naročila. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja.


Načini plačila

Spletna trgovina LINNE omogoča naslednje načine plačila:

  1. Plačilo po povzetju

V kolikor se odločite za tovrstni način plačila, torej po povzetju, je mogoče plačilo z gotovino ob dostavi. Dostava se vrši preko Pošte Slovenija. V kolikor pošiljke ne boste pravočasno prevzeli pri dostavni službi in jo bo le-ta vrnila nazaj k nam na naše stroške, vam bomo nastale stroške vračunali v vrednost nakupa.

Če vam bo pošiljko dostavila Pošta Slovenije in boste kupnino plačali ob prevzemu, vam bo zaračunala stroške vplačila skladno z njihovim cenikom. Ta strošek ni vračunan v kupnino ali naše stroške pakiranja in pošiljanja!

  1. Plačilo s predhodnim nakazilom na transakcijski račun

Naročeno blago se lahko plača tudi z nakazilom na transakcijski račun LINNE, Brinjevec Nataša s.p., preko katerekoli banke, Pošte Slovenije oz. druge organizacije za plačilni promet. Plačilo izvedete na podlagi prejetega elektronskega sporočila, ki ga prejmete po oddaji naročila. Pri plačilu navedite točen sklic in s tem sami prispevajte k hitrejši izvedbi naročila, lahko nam pa posredujete tudi potrdilo o plačilu na naslov: info@linneperilo.si Dobavni rok začne teči z dnem prejema denarnih sredstev na naš račun.

Prejeta naročila se izvajajo po vrstnem redu opravljenih plačil, kar lahko vpliva na stanje zaloge konkretnega izdelka.


Izdaja računa

Linne, Brinjevec Nataša s.p. ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun v pisni obliki. V primeru osebnega prevzema na sedežu podjetja prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.


Cene 

Vse cene v spletni trgovini LINNE so navedene v evrih (€) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje LINNE kupcu omogočilo odstop od nakupa.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod navedenimi pogoji.

Kupoprodajno pogodbo je mogoče skleniti le v slovenskem jeziku.


Dobavni rok 

Izdelke, ki so na zalogi, vam bomo v najkrajšem možnem času po pošti dostavili na vaš naslov. Lahko se zgodi, da se dobavni rok določenih izdelkov zaradi velikega povpraševanja nekoliko podaljša. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči družbi Linne, ki bo artikel odstranila iz naročila in vrnila kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavila ali pa celotno naročilo stornirala. Družba Linne ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih nima na zalogi.


Dostava 

Spletna trgovina LINNE omogoča naslednje načine dostave blaga:

  1. Dostava po pošti

Dostavo naročenega blaga na ozemlju Republike Slovenije opravlja Pošta Slovenije. V kolikor želite drugega paketnega distributerja, nas prosim kontaktirajte.

Stroški pakiranja in pošiljanja niso vključeni v ceno izdelkov. Cena za pošiljanje znaša 3,95 EUR.

V primeru naročila v vrednosti 70,00 EUR ali več, vam stroškov pakiranja in pošiljanja ne zaračunamo.

Pozor, pri plačilu po povzetju si Pošta Slovenije obračuna strošek vplačila. Ta strošek ni vračunan v kupnino ali naše stroške pakiranja in pošiljanja!

Za naročila izven Slovenije se zaračuna poštnina skladno s cenikom GLS distributerske službe.

  1. Osebni prevzem 

Naročene izdelke lahko prevzamete na sedežu podjetja, ki se nahaja na naslovu Cesta Borisa Kidriča 4a, Zagorje ob Savi

Osebni prevzem je mogoč  od ponedeljka do petka, med 8. in 18. Uro ali v soboto med 9, in 12. Uro.  Prevzem se opravi v trgovini podjetja za tem, ko vam potrdimo, da je pošiljka pripravljena na prevzem.

V primeru osebnega prevzema na sedežu družbe vam stroškov pakiranja in pošiljanja ne zaračunamo.


Vračilo blaga - Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu nedvoumno sporoči, da odstopa od pogodbe na daljavo (spletnega nakupa), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@linneperilo.si

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabniku na voljo tu (KLIK NA OBRAZEC).

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne skupaj z izpolnjenim obrazcem ali po pošti ali ga osebno prinese na naslov prodajalca: LINNE, Brinjevec Nataša s.p., Cesta Borisa Kidriča 4A, 1410 Zagorje ob Savi

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nerabljen, nepoškodovan, v nepoškodovani originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. 

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Pred vračilom nas obvestite na elektronski naslov ali nas pokličite na telefonsko številko, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila. Odkupninskih pošiljk ne sprejemamo.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika in je bil prilagojeno njegovim osebnim potrebam ( npr. ko je proizvajalec določene dolžine, širine, globine prilagajal kupcu )V kolikor so izdelki poškodovani ali rabljeni, si trgovina pridržuje pravico, da vračilo zavrne ali pa zaračuna ustrezno odškodnino.

Vračilo opravljenih plačil (kupnina + morebitna poštnina) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Prodajalec lahko zadrži vračilo plačila, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira IRIS, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.


Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.


Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.


Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.


Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.
Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.

Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

Varovanje podatkov in zasebnost 

Zbiranje osebnih podatkov

Linne, Brinjevec Nataša s.p. zbira vaše podatke v primeru izvedbe spletnega nakupa, naročilu na e-novice in ostale e-publikacije. Osebni podatki, ki so pridobljeni preko spletne strani družbe za namen izvedbe spletnega nakupa, se uporabljajo izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila ter za vodenje evidence naročil, razen če ni uporabnik spletne strani posebej privolil v kakšno drugačno obliko uporabe posredovanih podatkov (npr. naročila na e-novice), ki se lahko uporabljajo za drugačne namene.

Za potrebe poslovanja spletna trgovina zbira naslednje uporabnikove podatke: 

  • naslov elektronske pošte,
  • uporabniško ime in geslo v primeru registracije (uporabnik ju določi sam), 
  • ime in priimek, 
  • naslov in kraj bivanja,
  • kontaktno telefonsko številko,
  • morebitni drug naslov za dostavo, 
  • čas in datum registracije,
  • arhiv komunikacije s ponudnikom ter oddanih naročil, 
  • ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazec na spletnem mestu.


Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo.

Varovanje osebnih podatkov

Obvezujemo se, da bodo osebni podatki, pridobljeni preko spletnega mesta v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani s strani družbe Linne. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bo upravljavec spletnega mesta ravnal v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in v skladu z evropsko zakonodajo.

Vaši podatki so ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem s strani tretjih oseb.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Pravica do obveščenosti

Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali kako so vaši osebni podatki obravnavani, se lahko brez zadržkov obrnete na nas.

Na podlagi vaše zahteve vas bomo nemudoma obvestili - pisno in v skladu z ustreznimi predpisi - kateri osebni podatki so bili zbrani med obiskom spletnih mest Linne

Uporabnikom je na voljo vpogled v podatke, ki jih hranimo o njih, preko njihovega uporabniškega računa, kjer lahko uporabniki po potrebi tudi spremenijo oziroma dopolnijo svoje podatke, vnesene ob registraciji.

Namen uporabe

Soglasje k hrambi, obdelavi in posredovanju osebnih podatkov s sodelovanjem v nagradnih igrah ali izpolnitvijo prijavitvenega obrazca za pridobitev različnih ugodnosti, kot je kupon za cenejši nakup, uporabnik dovoljuje družbi Linne obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

S podanim soglasjem uporabnik dovoljuje podjetju LINNE, Brinjevec Nataša s.p., da kot upravljavec zbirke osebnih podatkov obdeluje zbrane osebne podatke za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva, obveščanju uporabnikov o storitvah spletnega trgovine, ter povezanih oseb in za druge oblike uporabe posredovanih podatkov, v katere uporabnik spletne strani posebej privoli.

Navedene podatke lahko družba Linne obdeluje za lastne potrebe do preklica privolitve z zahtevo za odstranitev osebnih podatkov iz baze. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik na zahtevo možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v bazi podatkov.

Varnost

Linne uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.



Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: 

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.


Avtorske pravice 

Spletna trgovina Linne in vsi podatki, opisi izdelkov, programska koda, tehnologije, slike artiklov in grafika ter ostali nenašteti elementi prikazani na spletnem mestu ponudnika so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in drugimi zakoni in uredbami avtorskega prava in jih brez predhodnega pisnega dovoljenja ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.


Omejitev odgovornosti 

Ponudnik se trudi po svojih najboljših močeh, da bi spletno mesto vključevalo točne in ažurne informacije o izdelkih in cenah. Vendar pa ponudnik ne daje garancije ali jamstva za točnost informacij, prav tako pa ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnega mesta. Slike artiklov so simbolične in ne predstavljajo dejanskega stanja in ne zagotavljajo lastnosti izdelka (barva, kvaliteta reprodukcije).

Ponudnik stremi k najvišji mogoči stopnji ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov na spletnem mestu. Kljub temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako, ki je prikazana na spletnem mestu. V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, lahko ponudniku to sporoči na kontaktne naslove. Ponudnik ni odgovoren za občasno nedelovanje strani, morebitno nepravilnost podatkov in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij ter nezmožnosti dostopa in uporabe informacij na teh spletnih straneh.


Pritožbe in spori 

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@linneperilo.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.


Služba za stike s kupci

Lahko nas kontaktirate na spodnje naslove in z veseljem vam bomo odgovorili na morebitna vprašanja ali dali dodatna pojasnila.

Po e-pošti: info@linneperilo.si

Po telefonu: 03 56 64 343 ali 040 56 11 22

Po pošti: LINNE, Brinjevec Nataša s.p., Cesta Borisa Kidriča 4A, 1410 Zagorje ob Savi


Želimo vam ugoden nakup in prijetno počutje v izdelkih Linne.!


Pogoji veljajo od 01.03.2016


Poganja OpenCart
Linne © 2018